Friday, February 8, 2013

On a boat bitch! (read: everything that u need to kno about fishing)

See nädalavahetus tõotab tulla üks ägedamaid nädalavahetusi üle pika aja. Ja see nädal murdus juba üsna ässalt.
Esmaspäev ja teisipäev olid üsna magedad. Kuna no nii külm oli ja vihma sadas ükspääv. Ja kui siuke pilvine on siis no ega väga ei ole energiat et midagi teha. Lebokas.
Teisipäev oli natuke naljakas. Olin natuke Mattiga tülis ja me ei rääkind väga ja siis mul oli kodus istumisest kõrini ja läksin tänava otsa poodi jäätist ostma. Ja noo muidugi oli see sama kutt seal kes mulle allahindlust tegi ja oma numbri andis..goosh ma pidin ära surema. Mingi lehvitasin et "hi mate" ja kui maksma läksin siis ta oli natuke solvunud olekuga ja ütles et "i really expected that you give me a call you know" ma üritasin siis kuidagi ära hämada sellega, et mul väga kiire olnud ja töötan koguaeg, et pole aega olnud. Ja no ütlesin et vb see nädalavahetusel helistan. Aga olgem ausad ma viskasin ta numbri ju kohe ära kui ma koju jõudsin.. :/.  Siis teisipääval õhtu poole kui Mattiga oma arusaamatused selgeks rääkisime läksime supermarketi ostma õhtusöögiks manti ja mulle mikrouuni pastat. Kuna üksi olles ma ju omale muud süüa teha ei oska.
Kolmapääv oli suur päev. No ikka üks vingemaid seni. Hommik algas sellega, et Matt tuli kll 9 ajas ülesse küsis kas ma hommikust soovin süüa. Ja siis ütles et läheb käib ära 20 minta ja kui tagasi tuli tõi Maci mingi peekoniga burksi ja kakaod. Hea tervislik viis pääva alustada.
Peale seda me viisime koerad jõeäärde jooksma. Nail on ikka üks kiiremaid koeri keda ma näinud seni olen. Me sõitsime autoga 50 k tunnis ja Nail jooksis meile auto ette. Ta oli kiirem kui auto. Ja see vend on ni keen, et ta peale seda pikka jooksu tahtis veel palli ka mängida ja tagasi jooksis ka sama kiiresti. Taz see eest oli nii läbi..jäi maha koguaeg ja tagasi ta enam joosta ei jõudnud. Ma little lazy bitch.
Kui koerad ära jooksutasime siis läksime fishing clubi ja matt võttis oma Coruba osavõttu mandi ja peale seda läksime  Blue Waterisse (see on siuke resto..jahisadamas) saime seal Sami ja ta isaga kokku. Tegime mõned joogid ja siis läksime jälle fishing clubi ja teised võtsid ka oma coruba osavõtu mandi sealt.
Siis läksime paati täis laadima. Esimest korda nägin Sami isa paati. See oli kergelt öeldes massive ja megalux. Seal oli kaks magamistuba wc/vannitoaga ja üks mäster bedroom ja siuke suur lounge ja teisel korrusel oli nahast diivan akna all nagu terve paadi ulatuses ja siis kapteni rool ja jutud. Üliäge paat. Siis kui mõned toiduasjad ja poiste riided ja muud kalastamiseks vajaliku sai paati viidud läksime grocery shopingut tegema. 400 dollarit..millest toidupeale vb maksimaalselt 60-80 dollarit.. Nad ossid 7x24 õlut ja sisi veel kaks sol'i õlle kasti. Massive massive...maisuuda isegi kahepäävaga niipalju vett ära juua kui nad oma õlle :D
Peale shopingut läksime jälle paati täitma. Kui paat sai pakitud siis läksime paati tankima. Kui paati parasjagu tankisime siis tuli üks mees rambipeal rääkima meile, et kas me teame et tsunaami hoiatus anti täna (kell oli 17:15 u) et nad sulgevad selle tankla vist kui õieti aru sain kell 17:30 et ega me täna paadiga merele ei lähe vms. Ja et kella kuueks pidi vist tsunaami tabama kallast. Tsunaami mai ääs. Rahulikumat merd pole varem näind.
Kui lõpuks paat täis sai..another 800 dollarit vist siis sõitsime tagasi sadamasse ja parkisime paadi ära ja läksime fishing clubi. Paka viis meid oma ülikhooli autoga. See auto teeb sellist häält et seda on võimatu kirjeldada. Seda peab ise nägema ja kuulma. suur wow !
Fishing clubis tegime mõned joogid..üks kuni mitu fight juice'i. Kuulasime mis infot Coruba osavõtjatele jagati. Mingihetk kui üritus hakkas läbi saama hakkasime mõtlema, et kuidas me jahisadamasse tagasi saame. Siis mulle öeldi et davaj lähme nüüd me saame paadiga tagasi. Sami isa sõbrad olid sinna üritusele paadiga tulnud ja nad võtsid meid kõiki peale.








Sam faggoting

Nagu piltideltki näha võib siis ma panin pidu ja poisid vähe faggotisid. Olime ikka päris paar tundi seal paadis. Kõiki huvitas kas mul äkki vanemaid õdesi pole kuna mina olen nii noor ja väike alles. Nii et sisters. Rikkad mehed jahtidega ootavad teid külla (haha).  Ja Sami isa lubas mind kalale viia. Kuna ma olevat nii cool tsikk. Tavaliselt tüdrukud pole paadile lubatud. Aga ma kutsusin kõiki faagideks sellega ma selle au ära teenisingi. 
Mingihetk sai poistel õlu otsa ja siis me otsustasime, et lääme tagasi oma paati, et seal natuke edasi trimbata.

Asi läks seal vist ülekäte. Nii et ma leidsin oma telefonist veel selliseid ägedaid pilte

 Mitte et ma roolis joomist propageeriks 

 Maitea Matt vist jumaldab mu juuste lõhna vms aga igakord on ta ninapidi mu juustes kui pilti teha tahan.

Sam faggoting again

Faggotisime ringi mõnda aega paadil ja siis vajusid kõik ükshaaval kusagile magama. Terve lounge oli faggoteid täis. Siis ma ütlesin Mattile et ma ei kavatse enam kauemaks jääda kuna paat oli magavaid fääge täis. Ta viis mu koju öösel mingihetk kui natuke kainemaks magas ennast. 
Koju jõudes ma magasin paar tundi ja siis neljapäeva hommikul ärgates tegin oma tavapärasi tegemisi ja kui hommiku toimetused valmis said viisin koerad parki jooksma. Väravast välja jõudes ja paar maja edasi oli jälle see väike pitbulli kutsikas teepeal. Mul oli Nail ja Taz ketiotsas ja nad mõlemad olid suhteliselt keen seda kutikat tapma. Ma ei tea isegi kust ma selle jõu võtsin et neid elueest kinni hoida ja see kutsikas ise jooksis meie juurde. Õnneks naabri tsikid olid õues ja krabasid selle kutsika kinni enne kui mu koerad jõudsid talle viga teha. Peale koertega jalutamist hakkasin koristama. Tegin suur puhastuse. Ma pole elusees veel nii suurt puhastust teind. Massive change. Ma sellest ei hakanud pilte tegema. Aga põhimõtteliselt ma kulutasin kogu oma päeva sellele. 
Mingihetk tuli naaber uksetaha. See kelle puppy teepeal oli. Küsis ega ma pole ta kutikat näinud. Sisi ma näitasin talle, et näe selles majas peaks olema ja et ta küsiks sealt. Loodan et ta leidis oma kutsika ülesse.
Päeval ütlesin Mattile, et kui ta mulle haikala beebit ei püüa siis ma teda koju tagasi ei luba. Ja siis hiljem ta saatis mulle sõnumi, et püüdisgi mulle haikala. 


Kui öö kätte jõudis siis ma natuke kartsin ka üksi majas olla. Võtsin koerad kaissu. Hea turvaline oli magada. Aga natuke kitsas. 


Kui reede kätte jõudis siis i was sooooooo looking forward for the niight. Sest ma teadsin, et ma lähen õhtul paadile. Ärkasin suht hilja tegelt. Mingi 11 aeg või enne sda veits. Lasin koerad õue ja sõin ohmmikust jne. Ja siis viisin koerad parki. Pargist tagasi tulles hüppasin tänavaotsa poest ka läbi, et omale kõneaega osta. Ja siis põrkasin oma "peiksiga" kokku. See kes mulle discounti tegi. Õnneks ei pidanud pikka juttu tegema kuna ütlsin et tulin koeri jalutama viima. So yea, i was sweet as.
Kodu poole kõndides oli üks teine naabrite koer teepeal. Mingi siuke Jack Russelli moodi koer. Ja see koer oma suuruse kohta oli üsna keen mu koertega võitlema. Ma viskasin palli maha ja jooksin ruttu koertega koju ja siis hiljem jooksin tagasi tänavapeale palli järgi, kui koerad olin aeda kinni pannud. Uhh..kuradi koerad. 
Koju jõudes päevitasin veits ja siis sain Paigelt sõnumi, et ta tuleb mulle kella 5.30 järgi ja lähme fishing clubi dringile ja poisid jõuavad kalalt tagasi. Siis hakkasin ennas sättima mingi kella 2 aeg. Õudne veini isu oli. Aga kartsin poodi minna kuna teadsin et mu see mate on seal täna ja ma ei tahtnud teda näha. Lõpuks ikka võtsin julguse kokku ja käisin ära. Õnneks oli hoopis mingi naine müüja seekord. uuh. Ossin oma 12,5% veini ja tulin koju panin mussi põhja. Pesin ja sirgendasin oma juukseid ja jõin 2 klaasi veini ja siis jõudis Paige kohale. Kui ta aia lahti tehi siis mingi labrador jooksis tuppa. Jumal tänatud et mu koerad olid taga aias kinni. Muidu oleks üks verine võitlus tulnud. See koer elas siin ennem kui Matt siia kolis. Ja ta oli jalutuskäigul oma peremehega ja siis just lipsas aiast sisse kui Paige värava lahti tegi. Suht naljakas. Suur fluffy sõbralik labrador. 
Nägin üsna mean välja omast arust eile. Kulutasin küll tunde, et enamvähem okei välja näha. 


Fishing clubi jõudes nägime seal Mikey't ja Al'i. Al tegi mulle komplimendi, et mu juuksed nävad ilusad välja. Sweet. Tegime mõned smirnoffid ja siis jõudsid meie kallid poisid kõige suurema paadiga kohale.


Ja peale neid jõudis veel suurem paat ja siis ma ütlesin et "i will marry you whoever owns that boat"..kahjuks mul oli telefon autos sooo ma ei saanud sellest teisest paadist pilte teha. But it was mean. 
Jeap. Anyways yea. Poisid tulid hiljem fishing clubi tagasi kui oma paadi ära parkisid sadamasse ja siis tegime veel mõned joogid ja siis läksime paadipeale. 
Paadil nägin väga suuri kalu. No ikka päris korralikud one pound fiishid. 





Creepy as ae. Ilus valge paat oli ved soolikaid ja perseid täis. Ja ärgem unustagem faggoteid. Napsutasime vähe ja sõime maailma parimat õhtust. See kala oli mõntund tagasi elus ja mõnitund peale seda oli ta meil toidulaual. Niiiiihea värske valge kala. Jammm as. 


Sami isa õpetas kuidas õieti kala praadida. Ja no hell yea, et ma panin kõrvataha midagi, kuna see kala oli tõesti no nii sweet as. 
Aga senikaua kui ta kokkuas siis me Matt'i ja Sam'iga suutsime normaalseks jääda. 




Umbes nii. A no pole ime ka kui me vaikselt sellist kogust lahendasime. Ja ma muidugi tekitasin segaduse ja suutin kõik ümmber ja kummuli ajada. So Mannu. Ja paadipeal kukkusin ka ümber kui rambilt paadile hüppasin. Kuna paat oli slippery as shit. 


Hilejm kui kõik fagid üksteise järgi ära väsisid ja magama otsustasid minna. Kuna laupääval teine suur fishing day. Siis Matt täi mind Sami autoga ära. Ja kui koju jõudsime siis naaber saatis Matt'ile smsi et "Mingi võõras auto on su maja ees" haha. Arvas et mul on mingid mehed külas vist. Nalinaljaks.
Aga ega ma paljugist maganud pole. Kella 6'st oli uni läind juba ja 7 otsustasin ennast voodist välja ajada ja hakkasin pesu pesema. Normaalne tegevus hommikul. Nüüd on kell juba 10 läbi ja ma peaks varsti koerad välja viima ja siis ennast sättima hakkama, et viieks valmis olla ja fishing clubi põrutada dringile järjekordslt. Täna on Coruba lõpp ja piduuuuuuu. Ma lubasin poistele, et üritan hottest bitch olla. Vaatab kuidas siis välja tuleb see. 
Edu seniks mulle. 

2 comments: