Sunday, February 3, 2013

2 weeks left

Aah ma ei teagi mida ma täpselt siia kirjutama tulin. Mul on lihtsalt igav. Pole viimasel ajal midagi huvitavat ka teind millest siia kirjutada. Rohkem nagu kodus istund igapääv.
See nädalavahetus olen ma üksi kodus. Lähen lolliks. Või maitea..fuck thaat. Ma loodan et ma varsti saan mingit seletust või mingi viite või midagi mida peale hakata.
A niipalju ma olen ennast kokku võtnud, et kui ma siin lähima 2 nädalajooksul tööd ei leia siis ma lähen kohe kindlasti Aucklandi ära. Auckland on busy ja seal ma ei pea igavlema vähemalt ja ma olen ainult Aucklandist vastust saanud oma töö otsingutele. and u need to keep your mind busy..ma hakkan nii ülemõtlema kuna mul on niipalju vaba aega. Kohutav. Ja tänu sellele, et ma pole tööd leidnud ja elan siin kahe noormehega koos. Tuleb välja et Sten sellest ka väga vaimustuses pole (no ma tema olukorras poleks ka, i would smash these bitches, kui meie olukord oleks vastupidine olnud). Igatahes jah. 
Palun vabandust et asi niikaugele läks. Ja ma soovin sulle kõike kõigeparemat elus. Ja ma tean et sa väärid paremat kui mina seda olla oskan.  
Ma isegi olen niikaugele viidud, et ma pöördusin oma probleemiga nö selgeltnägija või sünnikaardi lugeja poole. Ma loodan et saan mingit selgust, mida ma tegema peaks. Ja mis on õige minu jaoks. 

Love u guys
I'll be fine (even if i don't look like one)

No comments:

Post a Comment