Thursday, February 28, 2013

Sussed!

Pikka juttu pole..Seekord lühidalt ja konkreetselt. Ma nägin mõnipäev tagasi ühte und mis oli kuidagi väga konkreetne..tavaliselt ma näen mingeid seosetuid jurasi unes. Aga vahepeal ma saan une kaudu päris selgeid märke mida ma tegema peaks. Ma nägin unes et ma jäin kaks korda järjest trammi alla ja jäin ellu ja ei saanud isegi viga ja kui selle tähendust uurisin siis hakkasin tegutsema. Ja siin ma nüüd olen.
Kella ajajärgi juba täna. Ehk siis 1 märts kell 12 pääval ma kolin ametlikult Matti juurest välja Wally's backpackersisse mis asub kesklinnas. Ma saan seal tasuta elada kuni märtsi keskpaigani. Aitan seal hommikuti koristustööga ja terve päev vaba. Nädalavahetus peaks ka vaba olema. Ma loodan.
Märtsi keskel lähen selle sama backpackersi kaudu kiivisid korjama ja seda teen kuni juunini, juhul kui mulle meeldib. kui ei siis ma võin igakell omale uue töö leida. Aga esialgu vaatan kuidas seal minema hakkab. Ma olen nii põnevil. Kindlasti kohtun sela paljude ägedate trippijatega ja ehk siegi minu reis venib niiviisi pikemaks? kes teab. Aeg näitab
Seniks aga cher bros and sis's

That's how happy i am for my final success and Kayne thought i look hot aswell so winwin

No comments:

Post a Comment