Sunday, March 31, 2013

PaknCheese


Oi oi. Juba on kolmapäeva õhtu. Tulin töölt käisin pesus ja lamasklen oma voodis hetkel. Täna oli tööl hea päev nagu iga teinegi. Mult küsiti, et mis mu saladus on, et ma koguaeg säran. No secrets no secrets. Ma olen lihtsalt rahul oma eluga. Ükskord elus.
Muidu eelmine nädal läks päris hästi. Nädalasees nagu ikka töö ja nii. Ainuke vahe see, et sain igapäev peale tööd Philiga kokku ja sõin megapalju. Kuna ta koguaeg kas siis ostsis või ta vend tegi õhtusöögi. Niihea. Ma olen toidusõltlane aga see pole mu figuurile hea.
Reede hommikul viis Phil mu tööle ja Mark nägi seda ja noris et mul on boyfriend ja rääkis kõigile teistele ka tööjuures ja siis nad päevläbi nokkisid mu kallal. Peale tööd tuli ta mulle järgi ja läksime koos mu töökaaslastega baari. Kuna Tracyl oli sünnipäev. Kõik olid nii shokeeritud et Phil on nii tatoveeritud aga ta siiski suutis sümpaatse mulje jätta ja meeldis neile tegelikult.
Peale paari jooki viskas Phil mu backpackersisse ja ma käisin pesus ja tegin ennast ilusaks ja siis ta tuli mulle järgi jälle ja viis mu välja õhtust sööma. Päris korralik restoran oli. Niiiihea sai oli seal. Me mõlemad olema dieedil. Phil kuna tal on poksimatš tulekul ja peab alla võtma ja mina lihtsalt tahaks alla võtta. Ja sai pole dieedil olles just kõige parem pala aga no see oli nii hea. Sõime ribisi ja lõhe ja juustukooki. OMG see juustukook oli niiiiiisuuur ja niihea. Me kumbki ei suutnud seda lõpetada. Praegu suudaks küll ma arvan. Hah. Peale restot olime me mõlemad niiii sööki täis et ega me välja minna ei jaksanud peale seda. Läksime liht ta juurde ja vaatasime filmi ja lebotasime.
Laupääval viis ta mind hommikuk backpackersisse ja läks ise trenni. Ma läksin kella 10 tattoo salongi oma tattood näitama jne.  Ja haha ma ei teagi kas ma varem seda mainind olen aga see salong kuhu ma läksin. Seal töötab Phili ex tüdruk kes on natukse psühh. Ta õnneks ei teadnud seehetk et ma philiga ringi hängin ja siis ma rääkisin taga mis ma teha tahan, veits weird oli kuna mina teadsin et ta on ta ex. A nüüd ta teab. Ma ei tea. Loodan et se teine kutt kes seal töötab tatoveerib mind. Ei taha avastada pärast et mul käepeal suurelt “CUNT” tatoveeritud on vms :D. Mingi 12 aeg tuli ta mulle jälle jätgi ja läksime siit poole tunni kaugusele ühte randa mis oli ultrailus. Võtsime puppy ka kaasa. Ta oli nii keen. Ma arvan et me jalutasime üle tunni aja mööda merekallast. Mitu kilomeetrit liivaranda. Ülituus.
Peale randa läksime Phili õe juurde. Jõime kohvi ja rääkisime ja ta õde kutsus meid munadepühaks nende rannamajja. Sweet! Can’t wait!
Pühapäev oli päris weird päev. Magasime suht kaua ja siis sõime hommikust ja siis mingihetk Phil ütles et peab ühe raamatu ära viima ühele tüdrukule kes on väga mental. Ta on üli obsessed Phili ja igapäev kümme korda saadab talle smse jne. Suht naljakas on kui loll üks inimene olla saab. Aga jah viisime talleselle raamatu ära ja ta nägi mind ja saatis peale seda Philile smsi et ta on dick et mingi tüdruku temamajja viis jne. Ja peale seda pole talle enam sõnumeid saatnud. Ma tegin teene. Hohoho. Ja siis käisime jällePhli õe juurest läbi. Ta viis oma õelastele sõõrikuid. Nad on nii armsad!
Ja see nädal on hästi siiamaani läinud. Olen tööl saanud mõned kohustused juurde kuna Alan läks Austraalia ja me Markiga kahekesi pm tööl nüüd. Ja ma pean tema aasi coverima. Ja enda kui ka tema tööd tegema. A no sellest pole midagi. Skills skills!
Täna tööl lõunal arutasime mu tattoo asja ja seda et Phili ex tüdruk Sam mind tattoveerib ja siis mu üks uus öökaaslane Kelly näitas oma mingit tattood ja ütles et Sam tegi selle. Ja et ta vägahea. Ma tean et ta on supper kuna ta on pm terve Phili keha täis tattoveerind aga see oleks nii imelik liht lasta temal teha. Ta retsiks mind julmalt ma arvan.
A nüüd lähen ultragay juurde. Tuleb vist järgi mulle. Parem oleks. Mul siin nii igav. Keegi ei suhtle muga. Kuna ma pole kunagi siin ja neil mingid omad naljad ja seltskond siin ja mul nii imelik pressida ennast kuhugi. Ja need inglise jobud ka siin ikka. Kelle sõbra näo ma mölki tagusin ja kes muga inetult käitusid ja ma ei viitsi nende lolle nägusi passida. Chur!
 ***
Haha. Veits imelik, aga jah mul polnud aega kahjuks varem seda blogi ülesse laadida. MA kirjutan seda oma arvutisse ja kui netti lähen arvutiga siis teen copy paste. Aga viimasel ajal pole tekkinud seda aega et õue minna netti otsima Nüüd on juba esmaspäev 1. Aprill. What a joke. Minu munadepühad möödus vägagi suurepäraselt. Phil just viskas mind tagasi siia Backpackersisse kuna tal oli vaja igast jama teha ja mul ka siin ennast homseks tööle minekus valmis settida aga ta tuleb mulle juba pooleteist tunnipärast järgi. Niisiis üritan käbedalt kirjutada mis mul toimunud on veel vahepeal ja netti ka tulla et selle joru üles laadida.
Ma jäin pooleli vist sellekohapeal mulle tundub et nädalavahetus tuli. Reede. Hmm..neljapäev oli päris naljakas. Läksime PJ juurde ja ta vennad Aron ja Jordan tipsutasid vaikselt. Jõid fight juice. Me läksime ka nende seltskonda ja Jordan kohe sundis mind Fight juice jooma. Alright algood. Polnudki ammu seda kraami mekkinud. Päris äge oli. Nad on üsna naljakad. Üritasid terve õhtu mulle hüüdnime leida kuna Mariliis on liigapikk. Millegi targa peale nad ei tulnud. Siis me lasime haavlipüssiga toas täpsust läbi õlle purkide ja no ma ei näe hästi ja lasin paar korda mööda ja Jordan ütles et “fucking russians can’t shoot” ja siis ma ütlesin et ma olen vale inimene kellele seda öelda ja lasin teda vastu bumbi. Ta hüppas nagu väike tüdruk. See oli üsna valus kuna sellega jahitakse parte ja jäneseid. Üsna võimas gun. Aga aron ja PJ arvasid et see oli väga naljakas ja kui Jordan oma valust üle sai siis ta ütles ka et algood. Ja nüüd ta kutsub mind seria killeriks. Sain hüüdnime vähemalt.
Reedel me ronisime Te Mata mäe otse. Mingi 7 km tripp väikse pohmelliga. Aga me andsime lubaduse et igakord kui me alkoholi tarbime siis peale seda võtame selle retke ette kuna see tripp kindlasti põletab kõik elle alkoholist saadud kalorid ära. See oli päris awesome ja täielik enese ületamine minu poolt. Seal mäepeal oli äge mets ka. Kanada hiigelsuured puud. Nagu Twilight. Swt!
Peale seda me nagu suurt midagi ei teinud kuna me olime nii väsinud. PJ tegi mean as munchi peale seda retke. Maailma parim stake ja bacon.
Laupäeva hommikul varakult kella 4 aeg läks ta tööle ja ma jäin sinna kuna ei suutnud üles ärgata sellise kella aeg. Pony äratas mind mingi pool 10 hommikul ülesse. 
Siis ma vaikselt pakkisin oma mandi kokku ja pesin hambad ja kasisin ennast vähe. Aron oli kodus aga ei näinud mind. JA kui ma hakkasin uksest välja minema siis ta märkas mind ja ütles et ma hirmutasin teda. Kuna ta arvas et ta üksi kodus ja kuulis mindeig hääli ja mütles et kummitus vms. Hah. Viskas mu koju ära ka õnneks.
Laupäeva õhtul mingi 8 aeg sõitsime sinna rannamajja. U 40 minuti tee. Pold väga kaugel. Megasupper äge koht. Ülisuur maja ja üliäge veranda.. verandalt paistab ainult nagu vihmamets vms. Palmid ja igast ägedad eksootilised taimed ja hommikukohvi oli eriti tuus juua seal. Ja siis seal kompleksi kuulusid veel üks siuke väiksem maja kus oli dušš ja kahekorruseline siuke all oli master bedroom ja üleval lastetuba ja siis üks väike narivooditega kämper. Megasweet igatahes jah. Rand ja värk. Natuke jahe oli mu jaoks vesi. Ma ujuma ei läinud. Aga me PJ’ga käisime jälle trippimas. Mööda mere kallast ronisime mööda kive. Higistasime jälle eelmine õhtu söödud krõpsud ja joodud veini välja.
Ja täna esmaspääval. Lõunapaiku tulime sealt tulema. Teepealt hüppasime juice barist läbi ja ossime jäätist ja virsikuid ja mahla. See jäätis oli over the hook.
PJ on mingi haige präägu. Maitea sonib öösel ja väriseb ja palavik and shit. Ta homme tööle ei lähe siis ma lähen sinna ja ta viskab mu hommikul tööle. What a fat bitch ma viimasel ajal olen. Söön ja laisklen. Aga nüüd homme saavad pühad läbi ja rutiin algab ja no more naughty food for me!
Chur!!

Sorri et pilte pole. See nett on nii aeglane siin et piltide ülesse laadimine võtab liigakaua aega :(

No comments:

Post a Comment