Friday, March 8, 2013

1 week!


Nüüd ma olen juba nädal aega eemal olnud. Päris busy nädal on olnud. Kolisin ilusti Matti juurest välja ja elan nüüd Wallys’ backpackersis. Esialgu tulin siia sellise plaaniga, et aitan siin koristada hommikul ja õhtul ja ei pea renti maksma.
Tulin reedel siia ja panin oma asjad oma tuppa ja  paar tundi olin siin olnud juba ja sõin oma lõunat ja siis tuli Ashly (see kes siin manager või omanik või keegi on) ühe mehega mu juurde ja ütles et “Tema on selle töö jaoks perfect” ja mul oli nii et “wow sussed!”
Olen juba 2 kuud napieris elanud ja tööd otsinud ja kui välja kolisin Matti juurest sain kohe töö omale. Päris lõbus. Aga kahjuks see töö on ajutine. Kuna ma asendan ühte teist inimest hetkel. Vast paar nädalat. Töö on väga lihtne. See töökoda kus töötan teeb kummist köisi vms. Noh selliseid millega asju kinni siduda vms. Ja need köied koosnevad peenikestest tamiilidest ja traatidest ja siis ma töötan selle masina kallal mis neid tamiile rulli kerib ja ma pean sellele silma peal hoidma ja täitma seda ja tühjendama jne. Ei oska seletada paremini haha.
Esimene laupäev ma polnud siin. Sain Kaynega kokku ja käisime ta sõbra juures peol. Ja kui ma hommikul koju tulin siis see place oli täiesti fucked up. Terassi kolm lauda oli pudeleid nii täis et lauda polnud nähagi..köök oli veel hullem. Ma mõtlesin et midaiganes. Mina seda sitta koristama ei hakka. Siis mu boss helistas mulle ja ütles et võtab mu poole tunnipärast peale et näitab mulle töökoda ja et mida ma tegema pean jne. Õnneks pääsesin selle laga likvideerimisest.
Tegin paar tundi tööd ja siis mu boss tõi mu koju tagasi aga siin polnud mujaoks väga häid uudiseid. Kuna ma laupäeva õhtul siin koristamas pold ja pühapäeva hommikul tähendas see seda et ma pidin hakkama renti maksma. Mul oli ainult 120 dollarit ja nädal aja rent on 130 dollarit. Maksin 100 rendiks ja ütlesin et maksan ülejäänd kui palka saan. Õnneks Ashly oli sellega nõus.
Mõtlesin et holy shit..mul on 20 dollarit ja ma pean nädal aaega selle eest elama. Ostsin omale salatit õunu. Paki pähkli patoonikesi ja koti porgandeid. Õnneks Kayne tegi mulle veits laenu kuni palgapäävani ja ma sain sushit ja veel salatit ja kastet ja teed ja kala pihve osta. Nüüd ma saan korralikult ja tervislikult toituda vähemalt.
Terve nädal olen ilusti tööl käinud. Alustan kell 7.30 hommikul ja lõpetan 16.30 õhtul. Reedel alustasin kella viiest. Kuni kella neljani.  See oli päris rank aga good money ja mu boss tegi mulle hommikusöögi kell 8 hommikul. Röstsaia ja praemuna. Yammm. Palgapääv peaks esmaspäeval või teisipäeval olema.
Nädala sees mdiagi märkimisvärdet juhtunud ei ole. Siis lihtsat tsillime vaikselt. Aga oioioi kui reede tuleb.
See reede oli kõige hullem drama üldse. Tsillisime siin backpackersis ja jõime veini ja päris vinge pidu oli siin. Aga hiljem oli vaja linna minna peole. Noo see backpackers on kesklinnas ja siit mingi 100 meetri kaugusel on Irish bub kus me tavaliselt käime. Läksime sinna ja laulsime karaoket. Ma laulsin Britney spearsi mingit laulu mille sõnu ma ei teadnud haha. Ja ma nägin Matti töökaaslast seal. Ta tuli mulle hello ütlema. Ma ei tundnud esialgu ära aga jah hiljem ütlesin et tervitaks Matti kui näeb.
Siis seal baaris oli veel üks ryan kes elab ühes teises backpackersis ja ma ei mäletagi täpselt kuidas see juhtus aga ta tuli meiega koos tagasi backpackersisse hiljem aga võõrad kes siin ei ööbi ei tohi siin olla. Ja siis talle üritati seda selgeks teha et ta ei tohi siin olla ja ta muutus suht vägivaldseks. Tõmbas noa välja ja tegi inetusi. Ja kui ma üritasin teda maha rahustada siis ta tahtis et ma ta backpackersisse kaasa läheks haha. Ta oli inglane. Ja siis mingi hetk ta nagu läks minema. Ja täna laupäeva päeval Ashly sai teada selleks kaklusest ja oli suht vihane. Ta teadis seda Ryanit kuna see ryan oli varem siin ööbinud mingi aeg ja nädal aega tagasi ta arreteeriti kaklemise pärast. Ja ta sai nüüd lähenemiskeelu siia hostelile ja kui tuleb siia saab 1000dollarit trahvi või läheb 3 kuuks vangi.
Päris õudne drama. Nüüd on kell juba viis ja laupäev on ja ma ei tea mis ma tegema hakkan. Väsind suht ei viitsi midagi teha. Pidin täna töötama tegelt paar tundi hommikulaga saatsin eile õhtu bossile teksti et ma panen pidu täna ja ta vastas et it’s okey näeme esmaspäeval! Mul on maailma parim boss!!

Ma siiamaani imestan miks ma pilti pole teind millegist mis toimub ümberringi. Aga noh jah. Edaspidi teen!

No comments:

Post a Comment