Monday, March 18, 2013

St. Patrick day


Well well..jälle üks nädal on läbi..pükapäev. Õues sajab hetkel. Ma laman oma voodis ja kirjutan seda blogi. Loodan et hiljem jääb vihm järgi ja saan minna õue netti arvutiga ja selle blogi üles laadida. Haha. Sweet as. See nädalasees nagu ikka olen igapääv tööl. Phil saatis mulle just smsi et võtab mu tunnipärast peale ja lähme temajuurde filmi vaatama. Sweet as. Ta meeldib mulle täiega. Ta on siuke suur üleni tatoveeritud good cunt. Ja tal on cutest face of human kind. Ja ta on siuke siiras ja armas.
Igatahes jah nädalavahetus oli päris sündmuste rohke nagu ikka. Reede tegelikult oli üsna vaikne. Jõin pudeli veini vaikselt ja siis mu room mate ajas mulle kuuma teed peale ja ma olin väga vihane ja oleks talle äärepealt kolaka andnud aga kuna naabritega peab hästi läbi saama siis ma seda ei teinud. Fn germans.
Laupäev see eest oli üsna üsna hull. Magasin suht kaua ja siis ma ei teagi mis ma pävajooksul tegin. Käisin poodides väheke. Tahtsin omale skater lühkasi osta. Selliseid teksaseid mis nagu põlveni on vms. Aga kahjuks olid ainult liigasuured ja liiga väiksed nrid. Siis käisin ossin süüa ja veini õhtuks. Ja uue telefoni ossin ka omale. Flash as. Puutetundlik ja puha. Haha. Enne mul oli mingi väike junn. Koju tulles läksin jälle magama kuna olin reedest ikka veel väsinud.
Ärkasin mingi 7 aeg õhtu. Käisin pesus ja tegin juuksed korda siis läksin alla ja seal oli juba päris jõhker läbu. Beer pongi mängiti ja kõik olid purjus. Kell oli u 9 siis. Ma vaatasin olukorda ja mõtlesin et sellest olukorrast välja pääsemiseks ühest veinist ei piisa. Läksin uuesti poodi ja ossin ühe veini lisaks igaksjuhuks. Tagasi tulles sõin oma kräkkereid vegemite ja avokaado ja peanut butteriga ja üks uus poiss pakkus mulle pitsat ka aga ma keeldusin. Katsun tervislik olla.
Igatahes jah laupäeva õhtu oli päris hull. Siin elavad kaks briti poissi Harry ja Georg. Nad olid oma kaks võõrast sõpra siia peole kutsunud. Ma nimesi ei mäleta. Aga tundusin suht young cunts olevat. Jutujärgi. Jah. Järgneva üle ma pole uhke mis juhtus aga ma pean sellest siiski rääkima. Nimelt olime kõik sõbrad ja poisid jõid õlle ja ma join veini ja mingihetk otsustasime et lähme linna kluppi. Kutsusime takso ja värki ja pidime minema teeotsa et takso võtab meid sealt peale. A ma tulin ülesse riideid vahetama ja kui alla tagasi läksin ei näinud poise enam. Küsisin teistelt et kus George ja Harry ja other mates are. Ja siis nad näitasid et läksid sinna poole. Läksin vaatasin siis nad rääkisid mingi kohalikega juttu. Kaks poissi ja üks tsikk. Ja siis kui ma nende poole kõndisin siis üks Harry sõpradest (Brittard) kallas oma suu õlle täis ja siis nagu pritsis seda minu suunas. Ma läksin suht marru selle peale. Algul nagu võtsin rahulikult et dude..not cool cut it out. Aga siis ta nagu tegi järjepidevalt nii. Ja ajas mulle sellist sitta sõna otseses mõttes. Et ma olen Eestist ja eesti on 3 world country jne. Ja siis keegi seal olnutest ütles et ouuuch..ma annaks lõuga selle eest. Ja siis ma andsingi. Mitu korga ja põlvega näkku. Ja siis mingihetk tuli politsei ja kallas mu veini pudeli tühjaks ja me rääkisime juttu. Nad olid väga toredad. Huvitusid et kust ma präit olen ja mis ma teen siin jne. Ja siis see lollakas Briti tüüp ütles mulle jälle midagi. Politsei ähvardas teda arreteerida. Ja ma loin teda veel korra rusikaga näkku ja viskasin tühja veini pudeli ta suunas. Politsei oli et “sweet as! Me peaks sind selle eet arreteerima aga see tüüp oli selle välja teeninud” Ja siis ma tänasin mr police man officere ja läksin üksi Iirish pubi. Kuna ma teadsin et teised Backpackerid läksid sinna. Üksehoidjad on seal juba mated mul ja siis ma jäin uksepeal nendega rääkima ja siis Phil oli oma sõbraga seal rääkis ka uksehoidjatega kuna ta kunagi töötas seal baaris ja teadis ka neid. Mina siis veel Phili ei teadnud. A sain tuttavaks nendega siis. Ja siis me olime natuke aega seal irish pubis ja jõime ühed joogid ja siis läksime kõrval baari. Seal tegime ka ühed joogid ja siis Phili sõber ütles et lähme ümber nurga baari mu ex girlfriend töötab seal. Ma mõtlesin et no okey sweet az kuna ma pole väga väljas käinud siin olles. Ainult seal Irish pubis kuna see on tänavaotsas. Ja siis jõudsime sinna järgmisesse baari ja arva mida..See oli strip club. Mu esimene strip club kogemus. Ausalt see oli disgusting. Need stripparid seal olid niiiii koledad. Jõhker. Kaua me seal ei olnud. Tegime ühe piljardi mängu ja tulime tulema. Ja peale seda oli kell juba päris palju ka vist. Et oli aeg koju ära minna. Vahetasime Philiga telefoni nre jne. Või no ma andsin oma nri talle. Ja olin kindle et ta ei helista mulle ega midagi. Aga täna ta tegi seda. Ja kutsus endajuurde filmiõhtule.
Pühapäeva hommikul hommikul päris vara mingi 8-9 vahel kui alla läksin kööki siis see place oli soooooooo fd up. Kõik köögi noad kahvlid lusikad ja mud isntrumendid olid ühte kõrvitsasse surutud. Kõik nõud olid katki ja mustad. Meil on siin hostelis kaks poissi kes koristavad et ei peaks üüri maksma. Nagu mina kui esimene päev siia tulin. Haha. Mul oli neidt niikahju kuna nad niitoredad poisid. Ja ma aitasin neil ära koristada kõik. Pesin kõik nõud ära. Mu käed olid pärast nii valusad ja kortsus. Ja siis üks nendest ütles et mine vaata wc’sse. See oli lihtsalt ulme. Puruks pekstud õllepudelid ja wc pott oli katki jne. Ma olen kindle et seda tegi keegi võõras mitte üks meist kes siin elab. Me ikka üldjuhul hoiame seda majapidamist siin mitte ei laamenda. A no kes teab.
Nüüd lähen duššialla ja setin valmis ennast. Kui tagasi tulen kirjutan edasi ja postitan. Siis vast enam ei saja. Chur!
Haha. Ma kahjuks ei tulnudki tagasi. Läksin hommikul otse tööle peisikli. Tulin kodust küll läbi ja võtsin oma bike aga jah. Filmiõhtu läks päris ilusti. Me vaatasime 3 filmi. Mingi õudukas mis oli päriselul põhinev ja Ted ja Bridesmates. Funny az! Ma sõin terve tahvli shokolaadi ära. Philil on megaaaasuur ja mega cuddle ja armas pitbull. Pepi värvi täpselt. Aga ta on suurem kui mina ja kaalub rohkem kui mina. Kui ma esimest korda uksest sisse astusin siis ta tahtis mulle kallale tulla. Ta on jahikoer. Ta purustab ühe ampsuga metssea kolju. Ja kujutate ette mis ta minuga teinud oleks..õudus. Õnneks ta tabas ära et ma olen suur koertesõber. Ja peale seda attaci oli kohe mu best friend. Nüüd koguaeg ronib mu kaissu väga sneakylt kui ma voodi peal laman.
Esmaspäeval oli tore tööpäev jälle. Sain nüüd tähtsama ja natuke keerulisema töö. Aga kõik ütlesid et ma sain väga ilusti hakkama ja õpin väga kiirelt uued asjad selgeks. See on hea. See tähendab et mul on võimalus ehk kauemaks tööle jääda. Kuna eelmine nädal ma sain üle 800 dollari palka :D pühamüristus.
Esmaspääval kui tööl lõuna oli siis mu töökaaslased kutsusid mind reedeks peale tööd välja baari dringile. Mul oli et sweet az muidugi tulen. Kuigi nad kõik on minust palju vanemad aga ma meeldin neile ja see on tore. Kuna siin backpackersis ma vägapaljudele just ei meeldi. Tüdrukutele ma ei meeldi kuna poisid arvavad et ma olen pretty ja poistele ma ei meeldi kuna ma Kiwi poistega väljas käin. Rough life. Aga nende loss not mine.
Esmaspäeval peale tööd tuli phil mulle järgi siia ja ostis mulle õhtusöögi. Niihea. Ta sõi oma omast poole ära ja ma sõin oma terve ära. Pony aitas natuke muidugi.
Õhtu boss saatis mulle imeliku smsi. Ala et “you are a great little worker. Credit to your parents. And Estonia,  thank you”
Hommikul enne tööd kui ta mu koju tõi jälle siis ma olin nagu kuidagi väga väsind. Pold korralikult nädalavahetusest välja puhanud ja siis tundsin ennast natuke sitasti ka et nii palju sõin eelmine õhtu ja saatsin oma bossile smsi et ma täna jään koju kuna kõhus imelik tunne. Ta vastas et “lol..get better by tomorrow”
Aga ma juba praegu tunnen ennast hästi. Käisin jälle poes ossin omale pähklimixi ja avokaado ja salati paki. Kuna külmkapp oli 2 päeva katki ja kõik mu toit läks halvaks. Rached.
Issand ma ei teagi mida ma vaba päevaga peale hakata. Õues on suht sitt ilm ka. Mingi 14 kraadi sooja ainult ja sajab kohati. Peaks vb jooksma minema. Hea ilm selleks. Aga liiga laisk täna. Vaatab.
Chur! 
Cold az!

No comments:

Post a Comment