Wednesday, May 1, 2013

Hahaha good on yer!


Well well well. Täna oli päris huvitav päev. Hommikul PJ ema äratas mind ülesse ja Jordan viis mind tööle ja kõik ja puha ja kõik oli korras. Nüüd mul on uus töö. Samas kohas töötan aga töö ülesanne on veits teine. Varem ma olin nagu mashine operator ja tegin suht mehelikku tööd. Nüüd on väheke girlym töö. Ketran penji hüppe nööri kerra ja siuke värk. Igatahes nüüd ma töötan resepionis ja PJ ema ilmus täna natuke enne lõuna pausi mu tööjuurde. Tuli uksest sisse ja ütles et “Your stuf is outside and don’t ever come back to our house again”. Ja jättis kirja ka et “you no longer live at our house and you’re not allowed to come near the house or talk to people who lives at that house or I will take legal action” Me Trazyga vaatasime üksteisele otsa ja olime jumala sõnatud. Ma ei osanud seda nagu oodatagi. Ja Tracy ei teadnud üldse midagi millegist. No ja siis ma olin sunnitud kogu loo ära rääkima. Nüüd tööjuures kõik teavad mis toimub. Kõik said aru ja pakkusid et ma võin nende juures olla ja mida kõike aga ma lasin end tagasi backpackersisse tuua. Nüüd mul on õnneks oma tuba ja kõik on sussed. Ongi parem. Kahju ainult sellest et Jordon oli mu bastmate. Aga no  ma ei tea. Jei!

No comments:

Post a Comment