Sunday, May 5, 2013

Silly Russian


Alrighty. Nüüd on pühapääva õhtu lõpuks ometi käes ja varsti on marimummi uneaeg. Ma tavaliselt lähen juba enne 9 voodisse. Raske töönädal jälle ees. Õnneks ma armastan oma tööd ja oma töökaaslasi ja I don’t mind at all. Loodan einult et ei saja. Kuna ma nüüdsest ju jälle sõidan rattaga tööle. Hah. Hea workout tegelikult. Kuna ma pole väga hea jooksja ja peale tööd olen ma alati väga väsinud ja ei jõuagi mõelda sellele et peaks veel jooksma minema. 10 km päevas rattaga on paras tühjakõhu peale.
Igatahes jah eilne möödus siis nii et. Käisin werehouse’s ja ostsin omale väiksed kõrvaklapid uued ja ühe kasti oma aluspesu jaoks ja Guessi lõhna. Niiiihea. Ja see oli soodukas 50 dollarit ainult. See on naug mingi 30 euri umbes.



Ja siis käisin elektroonika poes ja ostsin omale kõlarid. Päris hea sound isegi. Maksid 30 euri aga müügimees oli päris tore ja tegi mulle soodukaga nii et ma pidin ainult 22 maksma nende eest. Uus Meremaal blond olla on üsna hea. Kuna siin enamus tsikke on prünetid ja siis kõigile meeldivad blondid kuna neid on vähe. Haha.
Noja siis peale shopingut tulin koju ja hakkasin oma tuba kohe korda seadma. Tegin omale ühest voodist diivani. Haha. Aga täna õhtul üks tüduk tuli ja võttis mu üleliigsed tekid ära nüüd pean midagi uut välja mõtlema kuidas selga tostada. Igatahes jah sellline mu tuba siis nüüd on.





EIle mu päev möödus üsna kiirelt ja tegin väikse uimaku õhtul ja siis käsiin duššiall ja hakkasin ennast sättima. Kõige raskem on alati õiget outfit leida. Kui miski sobib siis pole nagu ilmale kohane jne.




Mul polnud mingeid plaane. Aga no kui keegi välja ei kutsu siis backpackersis toimub alati midagi. Niisiis läksin oma pudeli veiniga kella 9 paiku verandale. Teised juba mängisid  napsutamis mänge. Ma siis ühinesin ka nendega. Kell hakkas kümme saama ja ma vaatasin et okou mul on ainult pool pudelit veini ja nagu tundus et tuleb üks kõva õhtu. Niisiis läksin rattaga poodi uue veini järgi. Kuna pimedas ja hilja pole väga turvaline siinkandis jala liikuda. Aga rattaga on sweet az kui mingid wirdod teepeal vastu tulevad. Safe. Tagasi jõudes siis mängisime veel väheke napsumänge ja siis kui inimesed juba vaikselt tipsused olid hakkasid neil mõtted liikuma et okei lähme Thirsty Whale’i. Tähendab need saksa tsikid ja Ed olid väga keen sinna minema. Ma ütlesin küll et see on Dirty Whale mitte thirsty ja et mõttetu koht ma kunagi ei saa sisse sinna kuna turvad on valusad nigghad maimeeldi neile kuna ma olen liiga korralik. Igast miniseelikuid lasevad aint sisse.
Nojah panin oma peokingad jalga siis ja võtsin oma pennie peast ära ja olingi valmis. Aga siis maitea kas nad läksid sinna kluppi või mitte aga mina ja mõned teised läksime siin nurgal olevasse Iiri puppi. See oli nii surnud liht. Tavaliselt on see pubi fully packed. Aga seekord olid mingid austraalia härrad seal ja need läksid ka ära kui me sinna läksime ja siis oligi aint meie seltskond seal. Ma olin mingi et mida iganes ma lähen üle tee teise puppi. See oli full of maoris. Aga ma nägin PJ sõbrannat seal. Kellega viimati väljas olles tuttavaks saime. No ja siis jutustasime temaga väheke et mis juhtus jne ja sisi ta kadus ära mingi hetk ja ma hakkasin tagasi sinna esimesse puppi minema ja uksepeal jäin mingite kuttidega rääkima. Üks oli Ukrainast pärit. Päris muhe vend. On siin juba 6 aastat eland jne. Ja siis läksin nendega ja ühe teise tsikiga stripikasse. See on naug kohustulik iga nädalavahetus juba. Maitea miks. See õhkkond on seal väga rõve aga tore on seal mõned napsud teha ja striparite üle nalja visata kui koledad nad on.
Noja siis peale stripikat me läksime teise puppi aga see oli mingi meeste pubi kuna meid ei lastud sisse sinna. Ja siis me läksime hoopis selle ukraina tüübi tööjuurde. The Station. See on siuke päris lux lounge. See oli suletud aga no sellel ukraina tüübil oli võti ja läksime sinna. Mina ja see tüdruk istusime baari letile ja lasime õlle kraanist otse suhu. Haha Fun time. Üritasin küll siidri kraani leida aga neid kraane oli niipalju. Kuna ma pole õllefänn. No ja korraldasime väheke segadust seal ja siis see ukraina tüüp võttis kasti barrelit ja kutsusime takso kuna Burger King oli kinni ja ainult drive thru oli lahti. Hah. Sain oma kombo kätte ja smashisin selle sisse omale. Ja läksime selle Ukraina tüübi juurde edasi pidu panema. Ta elab üksi megasuures majas ja ta lei ole hetkel kaas üürilisi ja siis jäin sinna. Kuulasime megakõvasti mussi ja rääkisime mingit seosetut jura ja vähem seosetut jura kella 5ni hommikul. Ärkasin pool kümme ja tein väheke korda ennast et saaks koju minna. Ta elab suht ligidal. Mingi 5 minuti jalutuskäik. Aga kuna mul olid konsakingad siis ma otsustasin et ma neid jalga ei pane ja kõndisin paljajalu. Juuksed sassis ja inimesed vaatasid mind nagu väga imeliku pilguga. Haha. Noorus.
Koju jõudes vaatasin et haha Mikey magas mu diivanil. Ma olin eelmine õhtu talle lubanud et kui ta tahab võib mu toas ööbida. Kuna ta elab kämpingus mingi 8 teise tüübiga ja kui nad joovad siis on seal võimatu magada. Haisevad ja norskavad. Haha. No ja sisi ta oligi siin ja ma ajasin ta ülesse ja rääkisn talle oma õhtust ja siis mingihetk ta läks omatuppa tagasi. Siis ma tegin ennast korda ja mõtlesin et okei pühapääv. Ehk siis täna oli mu viimane paks pääv ja homsest olen salati peal tagasi. Jejeje. Läksin suermarketi ja ostsin omale kana konserve ja roosad riidepuud ja aluspesu. Ma ei tea miks aga mu ostukord on alati väga random asju täis. Nagu aluspesu ja konservid..ja lisaks sellele riidepuud..Normal.
Siis läksin veel Pizza hut’ist läbi ja ossin omale suure pizza. 4.90 ainult. No ja siis tulin koju ja koristasin väheke ja käisin pesus ja Chris kutsus pardijahile.
A ma ei läinud ja siis ta tuli õhtul 6 aeg läbi siit. Me pole 4 kuud näinud. Päris hea oli näha taas. Tore on tuttavaid inimesi näha.
Ta läks ära ming 8 aeg ja siis ma tegin omale tassi kõrvitsasuppi. Minepekki kui hea see on. Tore et ma omale mingi 7 pakki osssin neid. Ma ei jõua homset ära oodata et uuesti saaks seda süüa/juua.
No ja nüüd ongi kell juba peaaegu pool kümme ja ma pean homsed tööasjad kokku panema. Lõunasöögi välja selgitama jne.
ChurChur!

No comments:

Post a Comment