Friday, May 3, 2013

Rahulik


Okei kell on kümme hommikul. Olen ikka veel voodis pikali ja kogun ennast et oma päeva alustada. Ma ärkasin tegelikul juba pool üheksa. Aga sis liigutasin ennast niipalju et käisin tõin omale vett ja võtsin arvuti. Uhh.
Eilne oli suht rahulik. Tööpääv oli üsna nill ja peale tööd käisin supermarketis ja ostsin omale rätiku ja pesukorvi haha lamp. Veini ka muidugi. Ja küpsist. Ma olen suht hea shoppaja.
Koju jõudes sõin eilseid muffineid ja kaputsiinot ja siis käisin pesus ja hakkasin veinijooma ja end valmis sättima. Misest et mul plaane polnud. Aga ma teadsin et reede on ja keegi mind ikka kuhugi kutsub ja kui ei kutsu siis backpackersis ikka mingi pidu on. No siis tipsutasin siin vaikselt ja sättisin ennast ja terrriseerisin naabreid oma mussiga.


No ja siis kui kell oli juba parajalt mingi 7-8 vahel tuligi Jordanilt ja Harleylt sõnum et what im up to jne. Ja et neil on istumine. Otsustasin et Jordanit pole ammu näinud ja läksin nende juurde. Niihea oli vanasi semusi Paige ja Julz’i näha. Tegin paar jooki ja siis Harley kutsus mulle takso Jordani juurde ja läksin Harley juurde. Maiteagi siis ma olin juba suht väsind kui ma kunagi sinna jõudsin. Suht mingi lamp oli. Midagi huvitavat ei toimunud. Enne kahte jõudsin tagasi koju.  Täna vaatab mis toimuma hakkab. Esialgne plaan on üles tõusta ja kohvi teha ja oma küpsiseid ja muffineid süüa ja siis shoppama minna ja osta normaalset toitu. Esmaspäävast alates olen tagasi oma salati peal. Niihea. Mu süsteem on nii pekkis hetkel kuna ma olen niipalju söönud viimasel ajal. Kõht koguaeg valutab. Mörp. Aga jah peaks omale keedukannu ostma ja kõlarid ja siis ma olen sorted. 

Normaalne hommikunägu 

No comments:

Post a Comment