Sunday, October 28, 2012

Almost cried my eyez out

Käisin täna üle mitme kuu saunas. Väga hea oli, kuigi ma just suur saunataja pole..ei kannata seda kuuma. Vahe harva on hea. Igatahes.. peale sauna tegin endale korralikult snäkki ja hakkasin filmi vaatama. Kõige kurvem fim mida ma näinud olen üdse! 
Ma pole väga selline inimene kes draama filme vahib ja nutab aga kuna see film oli tõsielu  siis tõmbas see silma märjaks küll
Kui te armastate koeri või üldse olete loomasõber ja tahate korraliku peatäie naerda ja nutta siis soovitan ka teil vaadata seda filmi :)


Selle filmi nimi oli "Hachi: A dog's tale" ja see rääkis ühest Akita tõugu koerast kes käis mitu aastat oma peremehel igapäev rongijaamas vastas ning veel 10 aastat peale peremehe surmagi ootas teda igapäev rongijaamas. Tõeliselt ustav sõber


Mõtlesin kohe oma väikse Bitikese peale. Kui tema oleks koer siis oleks tema ka selline. Ta järgneb ka mulle pidevalt kui ta just ei maga ja ootab mind vahel isegi vannitoa uksetaga.



No comments:

Post a Comment