Monday, October 29, 2012

Ajast tagasi

Täna oli üsna hirmus päev. See pani mind isegi väheke mõtlema sellele, mis siis saab, kui päkesesüsteem alt veab ja mingisugused päikesetormid tulevad, mis kogu elektroonika rivist välja lööb. Mul ei tulnud kordagi pähe mõte, et kuidas inimesed vanasti elasid..kuna vanasti ei olnud lihtsalt teatuid asju ja inimesed ei osanudki neid tahta ega neist puudust tunda.
Aga kui sa elad siiski 21 sajandil siis on päris õudne, kui sul läheb elekter 3 tunniks ära.
Kogu selle jama juures oli positiivne see, et ma sain oma mõned tegemata kavandid ära lõpetada, mis mul muidu 31 oktoober peavad esitatud olema.
Hommikul oli küll kind of a funny story kuidas ma kogemata vale bussipeale läksin ja linna sõitmise asemel Pirita-Kosele sõitsin..noo nr 8 ja 6 on kaugelt suhteliselt sarnased numbrid tegelikult.
Mul tuli bussis päris suur paanika. Esialgu arvasin, et 8 sõidab uue marsruudiga a kui kuulsin kõrval inimest telefoniga rääkides, et ta on nr 6 bussipeal, tundsin, et ajalugu kordub.
Nimelt ükskord, kui ma u 14 olin, olin sõitmas Viljandisse sõbrannale külla. Kõik oli ilus-tore kuni tuli piletimüüja ja ma küsisin talt piletit Viljandisse, mille peale ta ehmunult ütles "Aga Viljandi jääb üldse teisele poole, see rong sõidab Tartu". Ma polnud Tartus mitte kunagi iseseisvalt käinud. Õnneks mu kõrval istuv kamp punkareid võtsid mu oma hõlma alla ja Tartu saabudes saatsid mind Viljandi bussile. Kõik lõppes õnnelikult.
Aga täna hommikul selle bussiga sõites otsustasin ma siiski ringi ära teha ja pool tundi oma elust ära raisata. Kõigehullem oli see, et mu telefoni aku oli tühi ja ma ei saanud muusikat kuulata.
Ja kui ma kunagi koju tagasi jõudsin otsustas elekter ära minna.. was a great day!



Õnneks on tänapäeval välja töötatud akuga läpakad ja tahvel arvutid millel on 3G..nii et päris out of the world ma ka ei olnud.
Sirvisin oma arvutis vanu pilte.. leidsin et, mul on nii palju lampe pilte endast. Ja ma olen peaaegu igal pildil täiesti teine inimene. Innovatsioon on märgatav :D

2004:

2005:

2006:

2007:

2008:

2009:


2010:


2011:
 olin poolkiilakas..
..ja nälgind
2012:
peaaegu kõik mu tattood







No comments:

Post a Comment