Saturday, October 27, 2012

Mum!

Eile oli päris rough night. A selle ma pigem jätaks enda ja teiste teada, kes eile muga mu roughi õhtut jagasid.
Hommik oli ilus kuid natuke udune veel siiski. Peale hommikusööki tõbbas siiski pildi selgeks ning võtsin ennast kokku ja hakkasin linna sättima.
Ema helistas et me saagu hoopis peale ühte kokku (arvasin et lähen talle 12 sadamasse vastu). Otsustasin aega surnuks lüüa hoopis oma ekstöökohas, kallis ZARA's. Nägin oma kallist Anne-Maid ja teisi tüdrukuid. Ostsin nipet-näpet. Jane sildistas mind officially rikkaks. 
Zarast lahkudes oligi kell juba vaikselt üheks tiksund. Ema helistas ja soovitas mul Vanalinna tulla.  Sain taga Laial tänaval mingisuguses Araabia kohvikus kokku. Jõin ühe mahla..rääkisime üht-teist ja kuna seal Araabia kohvikus oli uks pärani oli seal ka miinus kraadid arvatavasti sees ja ma otsustasime sääred teha. 
Läksime Tommigrilli mis oli puupüsti rahvast täis. Ema soovis kusagile vaiksemasse kohta minna ja siis mul järsku välgatas, et miks mitte minna Protesti, kus mu eilne rough night algus sai.
Ema oli suht skeptiline kui ma näitasin talle kuhu me suubume, kuid sisseastudes oli ta väga üllatunud (positiivses mõttes). I'le pani täpi see, kui me tellisime kohvi Vana Tallinnaga ja piparmündi teed ning arve läks täpselt 5 euri. Ema arvates oli ülemõistuse mõistlik hind.
Jaurasime seal tunnike. Shoppasime tunnike ning oligi aeg ema laevapeale saata. Vahepeal sain veel kõne Zarast.. Kuna ei saanud seehetk rääkida ütlesin et tunnipärast tagasi helistaks..ootan huviga.


Emaga kokkusaades olin selline:



No comments:

Post a Comment