Saturday, December 29, 2012

Kiire elu..

Olen jälle paar päeva eemal olnud. Reede õhtul läksin ühte, ma võin öelda et kõige ilusamasse kohta maailmas. Mahia. Nooo miski ei ületa siiamaani seda vaadet ookeanile mis seal oli. 
Mahiast umbes tuni aja kaugusel toimus üks uus-meremaa suurim festival Rhythm and Vines ja siis enamus inimesi siit Napierist läksid algul Mahiale ja sealt järgmine päev ehk laupäeval RnV'le. 
Mahia oli päris tuus. Jõudsime sinna õhtul. Ja hommikul läks pererahvas seal kalale ja nad tõid kolm suurt elus vähki. Õuuudne.




Sõime hommikusöögi ära ja läksime mereäärde. Poisid läksid paadiga merele veesuusatama jne. Ma vaatasin ringi ja päävitasin. Peale lõunat hakkasime sõitma sinna festivalile. Seal oli nagu festivali tsoon ja campingu tsoon. Me mõtlesime, et mõtetu on 30 dollari eest campingu tsooni piletit osta kui me sinna ainult paariks tunniks läheme. Ronisime üle aia..traat aia. Suht rebel. 
Tegime seal mõned joogid ja siis suundusime festivalile. See oli campingu tsoonist mõne kilomeetri kaugusel, nii et me pidime sinna sõitma. 
Seal oli päris hull probleem sisse saamisega, kuna nad hakkasid hämama, et id kaardist ei piisa ja et mul peaks pass olema. Üritasin seletada et for fuck sake ma olen teiselt poolt maakera ja ma ei kanna passi kaasas kui kuhig festivalile lähen kus ma selle võin ära kaotada. Peale mõnda aega hämamist saime sisse ikkagi. 
See festivali ala oli suht künklik. Ja seal oli siuke kiletatud veejõgi vms. kus sa said alla lasta, et lava juurde jõuda, sa võisid muidugi mäest alla kõndida ka lihtsalt. Aga kõik soovitasid, et ma läheksin mööda juba. No ma siis tegingi seda. Sain suht märjaks alla jõudes. Õnneks seal bassein äärel oli üks noormees kes oli omale just festivali särgi ostnud ja ta andis selle mulle, kuna ma olin ligumärg ja mul oli külm. 



See festa oli üks khuulimaid festasi kus ma oma lühikese elujooksul käinud oli. See oli nii ägedas kohas ja ägedad inimesed jne. Kui pimedamaks läks siis ma kaotasin kõik oma mate'd ära. Pidin wcsse minema ja tagasi tulles ma ei mäletanud enam locationit kus me olime. Otsisin päris mitu tundi. Üks belglane aitas veel mind. Ma olin üsna upset kuna mu rahakott ja telefon ja kõik olid autos. I was lost. Aga lõpuks seisin väljapääsu juures ja Oti ja ta tüdruk lahkusid just festivalilt ja võtsid mind kaasa. Läksin nendega bussiga kusagile rendi majja. Sain seal paar tundi magada kuni stu sinna jõudis ja ütles et me peame koju sõitma hakkama. Another 6 ours. Aah see oli nii õudne. 
Aga nüüd jah olen lõplikult kodus. Tundub, et jään aastavahetuseks ka koju kuna stu läheb kusagile teisele festale aga ma ei saa seda hetkel endale lubada kuna mu raha hakkab otsa saama ja ma pole veel tööle saanud. Aga päris hea rahulik on siin farmis. 



No comments:

Post a Comment