Thursday, December 27, 2012

well well well little catching up

Tähendab ma pole päris kindel kaua ma siin olnud olen. Aga esimene õuhtu kui ma siia jõudsin siis läksime kohe mate juurde (kes on pretty nice guy). ta maja meenutab natuke jersey shore. Kõik pääsivad sealt läbi terve päev. Mingi kümned inimesed. Koguaeg toimub midagi. A esimene õhtu oli meid vähe. Ainult need kes seal majas elasid, ja siis veel inimest. Ma ei tea kas ma julgen nimesi mainida siin. Te nagunii ei tea neid aga vb oleks lihtsam mul endal. Mitte, et üks tüüp ja teine tüüp. Aaah im so lost.
Igatahes we had a plast. Öösel sõitsime koju. Ma elan hetkel Stu farmis. See on u 40-50 minutit autoga sõitu linnast. Mõtlesime et headime ööseks koju kuna pidime hommikul helikopteriga sõitma minema. Aga siiski ei jõudnud sinna. Järgmisel päeval läksime linna ja olime seal mingi 3 päeva. Ma täpselt ei mäleta mis järjkorras midagi juhtus. Päevad suht sassis.
Käisime paadiga sõitmas. Wakeboardi ja nende kummist värkidega mis paadi taga käivad. Ma ei julgenud kaamerat paati kaasa võtta seega sellest mul pilte pole. A see oli päris loose. Ookean on niiii ilus ja soee.






Ja ega ma tgelt suurt midagi teinud ei olegi. Enamus ajast Oti majas hängind või farmis. A mõned pildid veel random hängimistest. Et teil oleks natuke aimu kellega ma ringi hängin. 






A ja täna oli päris äge ka. Käisime ühes metsas mis on väga kõrge mäe otsas kus on kaks hot tubi. Sinna sõit oli metsik liht. Vahepeal oli tee nii kitas. Ühelpool mägi ja teisel pool mingi kalju jne. Hulll. Ja vahepeal oli niii järskmäkke tõus et ma olin nii kndel et see auto ei pea vastu sellele.


Praegu ma andsin siukse kiire ülevaate kõigest. Vb kui tulevikus tihemini satun nüüd neti katsun vähe rohkem kirjeldada oma tegevusi.
Ma lihtsalt pole sellest ajast saati palju maganud kui siia jõudsin ja täna on esimene päev kus ma nö kodus olen. Vb ülehomme lähen uus aasta festivalile paaariks päevaks. Eks näis. A ühe blogi teen veel jõulu peolt mis oli suht wild.

No comments:

Post a Comment