Friday, December 7, 2012

Nädala kokkuvõte

Nüüd ma siis olen siin soomes. Ärkasin just. Laevasõit ja hommikune ärkamine väsitasid nii ära.. Vahepeal nii kiire elu olnud, et pole aeg jätkunud arvutis istumiseks. Teisipäeval käisin juuksuris. Lasin omal otsi lõigata mõned sendid ja juurt värvida. väga hea tulemus. Kuigi Sten ei saand esialgu arugi, et ma midagi teinud oleksin oma juustega.
Kolmapäeval oli suht fun. Sain Kadi, Madli, Nele ja Helderiga kokku. Helder on Portugaalane ja näeb esimest korda elus talve. Siis tüdrukud otsustasid ta kohaliku eluga kurssi viia. Niisiis käisime me uisutamas. Helder tuli uiskudel paremini toime kui Nele (haha sorri Nele!). Uisutasime üks tund aega ja siis läksime Raekoja platsi põhjapõtru vaatama. Päris nunnud tegelased.
Kadi võitis Shootersis 35 eurot baarikrediiti. Nii siis, et no wonder kuhu me edasi läksime.
Shootersis nägin oma aussi mate'i  ja siis veel oli üks väga imelik kokkusattumus. Nele kutsus oma mingid uued tuttavad Shootersi. Ja tuli välja, et need Nele uued tuttavad olid minu vanad lasteia kaaslased keda ma polnud ümmarguselt 12-15 aastat näinud.


(Paremat pilti ei saanud kuna nad olid siukses aidikus, et võimatu oli clean shotti saada)

Eile. Neljapäevasel päeval pakkisin oma mandi kokku kodus. Päriis korralikult oli seda. Käisin Fitness solaariumis. See on selline püstine solaarium mille põrand väriseb. Põletab rasva. Peale seda sain Teelega kokku. Pidime kuhugi sööma minema. Kui talle helistasin sain teada, et ta on kristiines vana hea seltskonnaga. Mul nii mark. Mingi krunn peas ja näost põlend läksin sööma teistega. Aga noh nad ei pand pahaks. Paar lolli nalja tegid mu pihta. 

 Meigi(spordi)kott





Minu jõululaul:







No comments:

Post a Comment