Sunday, January 27, 2013

Photoshoot

Täna ma ärkasin jälle suht varakult. No minumõistes varakult. Kuid kui ma ennast Matt'iga võrdlema hakkaks siis ma olen lazy as heeeyl. Kuna tema ärkab igapääv mingi viiest vms. Ulme. Ühesõnaga üheksast olin üleval. Planeerisin omal terve päeva ära. Et esimesed kaks tundi ma söön ja skypen oma pere ja tuttavatega. Kuna kui on minu hommik on ju Eestis õhtu. Ja mis pühapäeva õhtul kella 10-11 aeg ikka paremat teha kui minuga skypeda. Igatahes sain Stennu jaole. Rääkisime väheke. Ta rääkis oma kreisist nädalavahetusest mulle mis tundus üpris naljakas.
No ja siis nagu ikka ma pesin eilse õhtu nõud ära ja koristasin siin väheke. Imesin tolmu jne. Siis tahtsin koertega parki minna ja peale seda olin keen to run. Aga no kus sa sellega.. Matt rsk ei jätnud mulle võtit. No ja siis mul pold mittte kui midagi teha. Tervepääv igavlenud. Mõtlesin et okei kui ma üksi kodus olen juba siis võiksin Hoovis päävitada oma randid ära. Kuna meil on siuke aed mis läbi ei paista kui sa just ei piilu. No siis päevitasin mingi tunnike või nii. Aga ikkagi kell oli veel liigavähe et keegi hakkaks üldse mõtlema kojutuleku peale. Siis mõtlesin et oo proovin oma uut mineraalpuudrit. Hullult reklaamib et ülimegahea ja katab kõik jne. Maksis 40 dollarit. No kammoon. mu 10 eurine mineraalpuuder oli täpselt sama ainuke vahe see et mu 10 eurine mineraalpuudrit oli heaps aga seda uut on mingi gramm ainult.
No igatahes jah. Maitea ma panen mõned lollid pildid siia mida ma igavusest tegin. Selfis as heeyl.















No comments:

Post a Comment