Sunday, November 4, 2012

Lot of catching up to do

Mõned päevad olen eemal olnud ja pole mahti old kirjutada. Igatahes. Vahepeal on paar märkimisväärset asja toimunud.
Esiteks see, et ma avastasin kuidas maailmaparimat teed teha. Piparmündi tee ja natuke õunamahla sisse. Muchos perfecto !


Teiseks ma järjekordselt sain kinnitust, et Biti on maailma armsaim olevus. Nagu väike roosa unistus. Biti jääb igaveseks kassipojaks. Mida suuremaks ta kasvab seda nunnumaks.


Kolmandaks tähistasin see aasta taas Halloweeni. Viimati tegin seda, kui elasin Soomes ja käisin kooli Halloweeni peol..noo see oli u 2 aastat tagasi. Siis ma küsisin emalt vanat valget kampsunit ja lõikasin selle katki ja tegin värviga kokku. Nägin välja üsna real dead woman.



See Halloween ma käisin Kadi ja Nelega linnas lällamas. Me Kadiga tegime ennast Cheetadeks ja Nele oli Nurse. Kahjuks mul pole ühtegi head pilti sellest. Hollywoodis ja Shootersis tehti meist küll palju pilte, kuid ma pole neid leidnud kusagilt. Igatahes mul olid Cheetah kõrvad, saba, pluus ja kingad. Aga kuna ma pluusi sain alles linnas kätte (Kadi tõi mulle), siis mul polegi täiskomplektis mingit pilti. Ainult kõrvadest. HelloCheeta.



Kolmandaks veel üks big news on see, et mind kutsuti tööle tagasi. Nii, et ma töötan Zaras jälle. Ei tea veel kui kauaks, kuid mõneks ajaks ikka. Kogun suurema eesmärgi nimel raha. Enam ma ei tööta kassas küll, vaid olen saalitöötaja Traffas A ehk ongi parem. Pole niipalju vastutust. Ja saan ka teistele asjadele keskenduda ja minust ei olene niipalju. 


Neljandaks eile tähistasime meie kõigi armastatud Irise sünnipäeva. Ta sai ka lõppude lõpuks 21! Katusekohvik sai vist oma aasta eelarve täidetud. Peale seda suubusime vanalinna kus kõik laiali valgusid. Kuna ma ei suutnud valida ühegi variandi vahelt kuhu nad minna tahtsid siis tulin koju ära. Ja vägahea otsus oli see ma arvan. Täna on nii värske ja puhand olla. 


Nüüd ma istun siin voodis ja vaatan mingit imelikku filmi mis telekast tuleb. Tõmbasin omale Hangover II. Hakkan vist vaatama seda. Kunagi ammu käisin küll kinos seda vaatamas. Aga igat filmi peab nagunii kaks korda vaatama. Esimest korda saad emotsioonid ja teist korda detailid. Nii et cheers cunts :) (sõbralik soovitus)



No comments:

Post a Comment