Tuesday, January 1, 2013

Aastavahetus ja sellele järgnev.

Oh god..
Aasta vahetus oli..oli pretty mean. Alguses ma olin suht skeptiline. Kuna seal tundusid ainult vanad inimesed olevat. Backpackersis ma mõtlen. Aga mida õhtu edasi, seda coolimaks olukord muutus. Sinna ilmus päris ägedaid noori.
Sain kahe saksa kuti ja ühe saksa tüdrukuga tuttavaks. Kuna ma läksin sinna ainult üheks päevaks siis ma e ivõtnud mingit toitu kaasa. niisiis nad sheerisid oma toitu minuga ja sheerisin oma jooki.
Mingi hetk saabusid sinna ka kaks kiwi türdukut. Nad olid Hawks bay'lt pärit. Tulid lihtsalt linna lõbutsema. Ma võin julgelt öelda et nad olid fun time. Full fun time. Sa ei kohta igapäev nii sõbralikke ja toreaid ja lõbusaid inimesi.
Üks neist oskas kitarri mängida päris hästi. So me laulsime seal ja grillisime jne. Mean time.
Öösel läksime mereäärde kluppi. Seal ma vägakaua polnud.
Igatahes uus aasta oli üks kõige ägedamaid aastavahetusi mu elus. Soe. Ookean. Päike. Rand. Amazzing. Just amazing.

Ega mul tegelt millestki konkreetsest rääkida polegi.
Lõuna aeg tuli Stu ja ta mate Lõuna-Aafrikast ja võttis mind peale. Käisime poes ja ostsime munchi ning peale seda läksime Scotty juurde süüa tegema ja ujuma. Hangisime seal paar tundi ja siis läksime võtsime Vaughani peale ja läksime jahile.
See koht kuhu me läksime, see oli supppeer ilus. u can't even imagine. Ma usun et 2/3 teist ei ole midagi sellist näind. Mul on mõned pildid sellest aga pilt ei kirjelda seda mida ma seal veel nägin. Kuna ma ei võtnud fotokat sinna kaasa kuhu me läksime. See oli hull tripp. Paar kilomeetrit mäest üles ja alla jne läbi metsa ühe jõe äärde. so cool.





So that was pretty much it. Hetkel istun kodus. Farmis. Stu ja Byron tegid enne meile päris hullu lõunasöögi. Peekon ja nuudlid ja igast munchi. Nüüd nad läksid farmi ratastega sõitma. Tsekkima ümbrust. Ma ei teagi veel mida me täna tegema hakkame. Eks näis.

No comments:

Post a Comment