Saturday, January 26, 2013

more than 20 bucks in ma pocket

Ongi pühapäeva õhtu juba. Mu nädal oli pretty wrecked. Ma täpselt ei mäletagi mis päeval ma midagi tegin. Aga ükspäev. Ma arvan, et see oli neljapäev või reede. Ma värvisin juukseid..see oli pigem neljapäev. Igatahes jah. Ostsin nr 9 tooni mis pidi olema selline helepruun või tumeblond
Selline siis. No muidugi ma tean..et alati ei saa seda tulemust mis karp näitab..eriti poevärvidega. Aga mind vaadates ei oldki mingit tulemust. Mu juksed on still blonde as hell. 
 

Okei vb mu juuksed ei ole enam nii valged või kollased vms. On natuke mngi toon erinev. Igatahes jah.. natuke pettumust valmistas. 
Reede päeval viisin koerad jälle parki palli mängima. MA päris hästi händlin neid juba. Nad kuulavad sõna juba ilusti jne.




Reede õhtu oli päris naljakas. Matt töölt tulles ostis mulle kasti fight juice'i ja me läksime Micky juurde mingi autotehasesse vms. Tuunivad seal autosi vms. Igatahes see oli päris äge mida ta tegi. Triftis oma maasturiga niihullult. 
Terve tee oli kummijälgi ja sõna otseses mõttes kummi täis..või no rehvijälgi. Ja see rehv läks lõpuks täiesti ribadesks. Päris huvitav meelelahutus. 

(sorry Paka that i stole your photo)

Olime seal mingi tunnike ja siis tulime koju ära. Kella kümneks olin ma juba reedel voodis pm. 
Laupäeval käisin akvaariumis. Pingviine ja haisid vaatamas. Aga vist oli liiga kuum ilm kuna pingviinid ei tulnud oma koopast välja. Aga muidu seal olid päris ägedad kalad ja muud elukad. 

 Tahtis musi teha. Big ass kuldkala.

 Nemo live show

Mingi kergelt paarimeetrine kipsi

Laupäeva õhtul korraldasime kodus grillpeo. Alguses oli üsna viisakas jne. A mida rohkem fight juice ma jõin seda rohkem lollusi pea välja seedis. Nagu näiteks see, et ma vedasin Samga 10 dollari peale kihla et ma söön saia mille peal on päävituskreem. No ja ega Sam ei hellitanud. Pigistas ikka korralikult seda kreemi sinna vahele. Ma algul küll kauplesin, et äki 1 amps. Aga pidin 5 ampsu võtma. See oli korralikul jaaaack..



Õnneks ma ei pidanud hommikul seda laga koristama. Poisid olid niivõrd tublid, et likvideerisid ise oma tekitatud kaose. 

No comments:

Post a Comment