Tuesday, January 22, 2013

Sunburned as heyyl

Täna mu pääv oli suht sisustatud. Ärkasin kell 9. Hommikul ma olen suht uimane ja kõik mu tegemised võtavad kaua aega. Sõin-pesin-koristasin ja siis viisin Naili ja Tazi parki jooksma-palli mängima. See oli päris hull missjoon. Kuna Taz on boxeri kutsikas ja tal on väga palju jõudu. Teda peab ketiotsas hoidma. Nail on juba täiskasvand ja sõnakuulelik. Tema tuleb hüüdmise peale su juurde ja tal on tee parki ja koju selge. Aga kui Nail ees ära jooksis siis Taz tirib end hingetuks, et talle järele jõuda.
Noo igatahes Matt arvas et ma olin tubli, et selle misjooniga hakkama sain. Koeralausuja.
Kui koerad koju tõin oli kell juba 12..lebotasin vähe ja kella 12:30 aeg läksin jooksma/sörkima/kiirkõndima vaheldumisi. Ma tegin päääris tubli ringi. Alguses mõtlesin küll, et no maksimaalselt jooksen linna rannani ja tagasi..aga kui ma sinna jõudsin ei suutnud enam tagasi minna ja läksin ainult edasi..mõtlesin et no eks näis kuhu välja jõuan.


Esimene peatus oli mul B tähe juures. Mõtlesin, et shortcutin läbi pargi aga ei õnnestunud. Pidin tervetee läbi pargi tagasi jooksma. Teine peatus oli D tähe juures. Seal on rand ja ma istusin väheke seal. Mõtlesin ujuma minna aga liigapalju rahvast oli.



Siis ma kõndisin mööda randa edasi mõned kilomeetrid ümber big ass bluff hilli. Päris mõnus jalutuskäik oli. Ma ei saanud arugi et päike, mis lagipähe paistab..tegelikult mind pärismõnusalt praeb.


Järgmine peatus oli mul seal E ja F tähe vahel. See pole seal rand tegelt aga see on nagu siuke avatud ala ja ookean. Big ass lained..ulme. Püüdsin väheke laineid seal. Väga ligi ei julgend minna kuna need lained mis kaldani jõudsid olid ülepea mul.



Mu selfid on mega "seksikad" aga no tegelt ka ma käisin jooksmas ja ma olin võhmast väljas ja higine ja päiksepõlend. Sorry. Järgminekord üritan kenam olla. 
Kõju tagasi ma jõudsin kell 16:30. Matt sõitis vahepeal mööda must. Küsis kas tahan peale tulla, et ta koju aga ma pidin ikka tough bitchi mängima ja ütlesin et "ei ma jooksen koju" no ma olin tegelt kõigest pooleteist kilda kaugusel kodust..pold just palju minna enam.
Nüüd ma siin aelen voodis..kõik kohad valusad päiksest..kuumendan..archh.. 
Homme teen lühema otsa
Seekord oli u 15 km

***

Tänane update mis kuulub siia postituse alla..selleks ei hakanud uut tegema. Tsekk it out milline murka must koorund on 


Suve lõpuks olen ma rassi vahetanud i guess..

No comments:

Post a Comment