Wednesday, January 16, 2013

showah

Pole siia jälle pikka aega kirjutanud. vahepeal on päris palju muutunud. Esiteks see, et nüüd ma elan mõnda aega Matti juures alates pühapäevast. Tal on siin Napieris maja ja tal elab siin üks flatmate Sam. Nad on mõlemad üli awesome vennad. Meil läheb siin päris hästi. Sammi tüdruk on mind viimaased kaks päeva täiega palju aidanud. Tõeline sweetheart. Ta on mul aidanud tööd otsida ja tööjaoks avaldusi aidanud täita ja mu viisad ja cv'd ja IRD nr (maksumaksja nr..siin peab see olema et sa tööd üldse saaksid) ja pangakonto ja kõigega. Shoppama viis mind ka.
Nüüd ma tunnen ennast väga palju turvalisemalt, kui scumbag stuga elades ( stu if u read that than sorry, but u were a dick..no offence). 
Kui ma nüüd lähiajal töö ka saaksin oleks kõik mõnna. Picking season algab alles veebruari keskel so selleni on aega. Aga nüüd on mul vähemalt muud asjad joonde aetud.
Täna peale lõunat läksin jooksma..ilus ilm oli ja kõik..jooksin ranna poole..see on siit 4,2 km eemal. Olin peaaegu kohal ja siis hakkas sellist padukat tulema et holy shit..ja see lõppes siis kui ma olin kodust ühe tänava kaugusel..u 40 meetrit..läks hästi..nüäd on jälle soe japäike paistab.. nii vale ajastus. Täna on juba neljapäev..ma arvasin et teisipäev. haha.
Aga ok..kii miskit huvitavst või uut selgub siis snnan jälle teada..nv on tulemas nii et ma pole kindel et siia midagi enne esmaspäeva ilmub. Cheers!

No comments:

Post a Comment