Saturday, January 12, 2013

Too weak!

Mhh..pole päris ammu siia midagi kirjutanud. Mitte, et mul väga kiire elu oleks olnud vahepeal ja poleks aega olnud. Pigem lihtsalt pole midagi konkreetset siia kirjutada.
Kolmapäeval ma kolisin Stu juurest välja teatud põhjustel. (moing moing). Nüüd elan ühe teise sõbra juures kellel on majas üks tuba vaba ja ma kasutan seda seni kuni leian omale midagi püsivat. Töö ja elamise. 
Muidu on kõik korras peale selle, et mul on natuke alla 300 dollari sula alles ja ma ei mäleta oma krediitkaardi pin koodi...deam. trouble trouble. 
Üleeile oli Paka juures väike istumine ja käisime väljas klubis.
Eile käisime wakeboardimas. Ma olen nii nõrgaks jäänud, et ei suuda ennast paadi taga kinni hoida. Pean trenni tegema ja suured gunsid kasvatama.


Cheers! 

No comments:

Post a Comment