Sunday, January 20, 2013

Only got 20 dollars in ma pocket

Nonii..jälle on esmaspäev. Nagu mul mingit vahet oleks kuna ma siiamaani ei tööta. A no see vahe on selles, et nädalasees ma olen u kella viieni üksi kodus..no tegelikult mitte päris üksi..koos oma kahe parima sõbra Taz'i ja Nail'iga.


Nädalavaheusel suurt miskit ei juhtunud just. Käisin veits sigtseemas laupäeval. Napieri kõrgeima mäe otsas. Pretty mean oli seal. Pidime Nz national aquariumi ka minema aga mingi kruiisilaev saabus just linna ja seal oli liigapalju rahvast.. Mõni muu aeg.
Laupäeval oli veel eriti nõme ilm ka. Hommikul oli suht külm..toas oli ka külm. Panin retuusid ja tressipluusi selga. Lõunapaiku kui koerad viisime jooksma mereäärde tundus nagu et on soem õues ja panin lühikesed püksid ja pluusi selga. Mereääres oli aga vägakülm jällegi. Tulime tõime koerad koju ja  panime jälle pikad riided selga. Ja kui linna läksime sinna mäkke siis oli niii palaaaav et õuudne.



Tulime jälle koju ja panime lühkad jalga ja siis läksime baari saime Matt'i sõpradega kokku. Tegime seal paar siidrit siis leppisime kokku, et läheme ühe Matt'i sõbra poole edasi. Tulime jälle koju. Võtsime pikad riided kaasa kuna istusime aias seal ja no õhtupoole ju ikka läheb külmaks.
See oli päris good time seal. Sinna peole tuli veel üks Matt'i sõbranna Emma, kes on siin ühes poes juhataja ja ta vist saab mulle töö anda oma poes. Winwin.
Seal peol oli üks teine Matt ka (oli vist Matt). Igatahes kui ma majja wc'sse läksin siis nägin, et ta istub üksi toas. Küsisin et "what up mate, what r u up to? all alone here.." siis ta näitas mingit ajakirja või raamatut vms, et loeb seda. Didn't care läksin kööki ja seal oli (crap ma olen nimedega ikka väga halb) üks teine kutt kes seal majas elab..sõi mingit väga vürtsikat voki taolist asja. Proovisin ka. Rääkisime veits juttu. Ma leidsin kapipealt pesapalli. Loopisin seda väheke ja siis see another Matt ütles et proovi mulle pihta visata..ma esialgu nagu ei tahtnud ütlesin et ei taha sulle haiget teha jne jne. Siis nad koos selle teise kutiga hakkasid mind norima et eestlased on nõrgad jne ja siis ma viskasin teda otse pähe. Ta vist järeldas sellest midagi maitea mida.
Ühesõnaga eile kui see Matt kelle juures ma elan läks oma autola järgi sinna majja kus me laupäeval olime siis majarahvas rääkis seal, et see teine Matt oli neile ütelnud, et ta suudles minuga vms.. et me käisime koos suitsul koguaeg ja siis ma olin talle külge ajanud..sellega ta oma lolli valega vahele jäi. Kuna hahaha mate aga ma ei suitseta. Pesapalli hoop pähe lõi vist meeled sassi.
Eile käisin shoppamas ka. Ostsin siuksed surfikad lühikesed püksid mega swag. Siis ostsin veel ühe maika taolise xxl särgi mis on nagu kleit, ülilebo ja siis bikiinid, ma arvestasin, et mul läheb 65 dollarit täpselt, kuna ujukad olid 25, püksid 25 ja pluus 15 aga mul läks kokku 35 dollarit. Heeeyl yea!




Täna on niii ilus ilm. Tahaks täiega ujuma minna aga ma ei saaaa üksi minna kuna ma peaks hoodist läbi minema siis ja ma ei soovi, et mingi gängiliikmed mu kinni võtaks. Siin napieris on päris hull see gangide teema. Hirmus. Üks dokk on isegi tehtud maailma hullematest gängidest ja pool sellest on siin Napieris üles võetud. Jaix.
Käisin linnas täna jala. Üks 6-7 km kokku edasi-tagasi. Ossin omale veddy veddy swagid tone ketsid. Nüüd saan hakata jooksmas käima igapääv lõpuks. Varem pold proper ketse selleks.


Need on ülimugavad. Linna kõndisin peaaegu tund aega plätudega. Tagasi tulin pool tundi. Tuiskasin lausa. Asjaette 70 dollarit :D.
Enne linna minekut leidsin tänavapealt kutsika. Ta nägi välja täpselt nagu meie Taz ainult mingi poole väiksem. Siuke 3 kuune kutsikas umbes. Arvasin algul, et lihtsalt kellegi koer, et peremees eemal vms..aga kui see kutsikas mind jäitama hakkas siis ma muutusin murelikuks, vaatasin kedagi polnud ümberringi ka. Saatsin Matt'ile smsi et what should i do, et maisaa teda niisama jätta ju ta tuleb mulle linna järgi. Tulivälja, et see on ületee naabri koer kes oli välja pääsenud ja ületee naaber on Matt'i töökaaslane ja ta oli nii mures, et mida a teeb ta ei saa töölt ära tulla lihtsalt, et koera kinni panna. Siis ma panin ta meie aeda kinni seniks, ja ta tuli peole tööd ja võttis ta kaasa arvatavasti, kuna kui ma koju jõudsin, teda enam aias polnud.
Siin inimesed arvavad, et ma olen hull, et jala linna lähen ja tagasi, et mitte bussiga nt. Aga üks põhjus miks mulle meeldib jala linnas käia on see, et ma armastan seda teed, eriti neid big ass palmi puid teeääres.




Niipalju siis sellest. Täna ma sõin jälle seda faaaakn kooki, ma ei tohiks seda enam süüa. Aga meil on veel 4 tükki järgi.. Käsin poistel ära visata selle. Nii need kilod tulevad.
Meanwhile kuulake mu lemmikalulu:


No comments:

Post a Comment