Tuesday, November 20, 2012

I need botox!

Kuidas saab kool rohkem väsitav olla kui töö? Ma käisin täna koolis. Kell enne nelja tulin koolist ära ja olin rohkem väsinud kui pärast 8 tunnist tööpäeva.
Kooli minnes tegin väikse heateo ka. Kuna minuga on viimasel ajal paar head asja juhtunud ja mul on selline reegel, et kui minu elus midagihead juhtub teen ka väikse heateo tagasi.
Igatahes oli nii et, kiirustasin Kaubamaja juurest trollipeale. Troll oli juba valgusfoori taga, nii et pidin kiirelt liigutama et peale jõuda. Trollipeale rutates jooksin ristmiku peal ühest kodutust mööda kes istus ristmiku peal koos koeraga. Kui ma olin neist mööda läinud hakkasin mõtlema, et mul peaks olema sente rahakotis (tavalselt mul pole kunagi sularaha). Otsisin kiiruga oma rahakoti välja, kallasin kõik sendid omale peopeale ja jooksin selle kodutu juurde tagasi andsin talle peotäie sente ja siis jooksin tagasi trollipeale. Süda läks natuke kergemaks kohe, kuigi see polnud mingi suur raha mille ma talle andsin, kuid siiski.
Koolis oli päris naljakas. Mingi päiksetormide arutus käis terve päev. Mina seda päikesetormi värki ei usu, et 2012 21 detsember + - 7 päeva hakkavad mingid kõvad päikesetormid kus kogu elektroonika lööb rivist välja. No ei taha uskuda, et selline asi minu eluajal juhtub veel.
Vot jah.


Peale kooli tegin kohustuslikku teed ja komme ja nagu ikka ei puudu mu päevast ka Biti-time!




Tegin oma kõveratest hammastest pilti ja siis järsku ma jõudsin järeldusele et mul oleks vist botox hitti vaja. Selline tore päev siis täna oligi.


Tänase päeva lugu:

No comments:

Post a Comment