Thursday, November 29, 2012

Ilu päev!

Täna oli päris korralik päev. Ilm oli õues jõle sitt. Hommikul sellest olenemata, et mul vaba päev oli, ärkasin ikkagi vara ja läksin küünte hooldusesse. Lõpuks ometi näen jälle rohkem inimese moodi välja. Küüned olid nii pikad juba et mine hulluks. Nüüd ilusad jälle!


Kui küüntest tulin käisin solaariumis ka kiirelt. Pole päikest suvest saati näinud. Ja D-vitamiini peab kusagilt saama ju. Niimõnus oli.



Võtsin igaksjuhuks ainult 8 minutit. Kartsin, et põlen ära. Aga tegelt oleks võinud isegi 10 võttta, jäi väheks kuidagi. Peale solli käisin Zarast läbi. Pidin omale ühed punased papud ostma. Mõtlesin ümber. Anne-Mai rääkis mulle mingist Eurostorest mis vanalinnas on. Ma otsustasin selle üle tsekkida kuna mul oli siukest nipet-näpet nabinat vaja. 
See oli suht väike pood aga ma võin julgelt väita, et ma veetsin seal poes 45 minutit. Seal oli 4 riiulit paksult odavat meigikraami täis. Paradiis. Tõeline paradiis. 
Kui ma tavaliselt ostan 20 euri eest ühe väikse mineraal puudri topsi. Siis sealt poest sain ma 13 euro eest...


..kõik need asjad. Päikese puuder 4 eurot, pärlpuuder 3 eurot, meigi aluskreem 2,80 eurot, jumestuskreem 3,20 eurot. Tavaliselt olen küll skeptiline odava meigi suhtes. A no. Sattusin hoogu. Ja mul oli kõik meik otsakorral.
Tegin endale kohe esimese proovimeigi ka. No selle arvutikaameraga väga vahet ei tee tegelikult vist. 

1. Aluskreem. Ühtlustab nahka

2. Peite set. Roosa - tumedate laikude katmine näol (silma alused). Roheline - punetuse katmine. Pruun - neutraliseerib omakorda roosat ja rohelist. Valge - annab sära. 

3. Jumestuskreem. See on suhteliselt hele, kuigi võtsin kõige tumedama. Katab enamvähem hästi. Kuid saab ka paremini. 

4. Päikese puuder. See on suhteliselt tume, teeb ilusa ühtlase jume. Vägahea. Asjalik ost. Kuid enne selle kasutamist pean korralikult solaariumis käima, ainult näost nutella ei tahaks välja näha väga.

5. Pärlpuuder. Annab omakorda näole ühtlustatud sametise jume. Mina seda tervele näole ei kanna. Kasutan seda rohkem põsepunana. Kannan põsesarnadele ja kaelale, et meik ühtlaselt kokku sulaks ega jätaks ranti. 

6. Viimane liff! Ripsmetušš. Julgen soovitada Loreali. Teeb ka minu olematud ripsmed pikaks ja paksuks ja kooldu. Flash Lash Telescope 

And here i am. Kui juuksed ka korda teha. Ära sirgendada vms. Ja peokleit selga siis läks minna. 





No comments:

Post a Comment