Friday, November 16, 2012

Lebopäev

Voodis on nii hea olla. Täna teen voodi ja filmiõhtu kuna homme ootab mind ees 6:00 äratus ja 7:30 kallis töö jehu. Täna üritan siis ennast täiesti välja puhata.
Stennu läks Tartusse. Tal on seal mingi konsert http://www.facebook.com/events/272669186186674/
Ma panin twilighti tõmbama. haha. Pole üldse vaadanud seda aga tahaks teada miks enamus inimesi sellest nii sillas on. Storyt tean muidugi.
A täna päeval endiselt voodis lebotades leidsin päris huvitavaid pilte mu kaunist suvest. Kus ma enamus ajast veetsin Gledi ja oma armsate kallite aborigeenidega :).





Siis ma olin vähemalt ilus pruun. Nüüd ma olen nii luitunud. Tundub, et eestis siiski oli suvel päikest. Suve meenutades oli kindlasti üks tipphetki mu sünnipäev, mis toimus juuli kuus. Mida ma küll ei pidanud suurelt aga sain mõndade sõpradega rannas kokku ja tegime üks-kaks(teist) siidrit.





Suvest on veel üks märkimisväärne üritus mu üles pildistatud, see oli Inna konsert kus ma teelega käisin. Teelel oli kaks tasuta piletit. Why not? Igatahes. Me laulsime kindlasti kõvemini ja paremini kui Inna.



Viimase aja märkimisväärsetest üritustest peaks kõigepealt ära mainima Rootsi tripi. Vabandan kõikide ees kes seal osalesid, et mul pole olnud võimalust teiega neid pilte jagada. Mõned pildid mis olid enamvähem konditsioonis panen ma ka siia ülesse. 

 Turvavööga kinni 
 Ta arvas et kott peas on ta ilusam..
 Baila?
 Härrad
 Kõik said ampsu sevän deist



Ma leidsin omale sõbrannad

Peale Rootsit järgmisel päeval oli aga üks veel märkimisväärsem sündmus. Margiti juubel! Eelmine aasta oli see üks aasta tipphetki (muidugi siis ei olnud juubel)  aga see aasta oli veel suuremalt. Väga tore oli igatahes!

 Algul oli kõik väga viisakas, sõime-jõime
 Siis hakkasime Ingaga lolljusi tegema
Sünnipäevalisega pilt 

Selline värk siis. Nüüd jõudis mu Twilight ka kohale ja hakkan vaatama kui väärt kraamiga siis tegu on.  Kardan, et pean pettuma aga loodan et mitte :)

No comments:

Post a Comment