Monday, November 12, 2012

Paberimajandus

Hahaha! Täna juhtus üks päris korralik nali. Käisin pangas oma uuel krediitkaardil järel, kuna vana oli väheke viltu läinud. Nimi oli vana kaardi peal mul MARILIIS KÜNNARPUU. Ja kui ma juba seal olin siis muutsin oma pensionisamba ka ära ja sain mõned lepingud ja paberid. Nüüd on uus kaart. Vägaa ilus ja pensionääärina olen rikkam ka vast.


A igatahes kogu loo point seisneb selles, et õues oli väga tugev tuul täna. Eriti siin Pirital (Pirita selveri pangas käisin). Pangast tulles ja bussipeale kiirustades juhtus väike õnnetus. Tuul puhkus mul paerid käest ära. Kogu kupatus lendas. Jooksin esialgu järele. Aga siis nad tulid kilest välja ja lendasid omakorda mööda ilma. Kui nad lõpuks autoteele jõudsid mu lootus kadus neid kunagi kätte saada. Õnneks bussist maha ei jäänud neid taga ajades aga jah. Minuga alati juhtub midagi sellist. 

No comments:

Post a Comment