Sunday, November 25, 2012

Swagger-jagger

Hmm.. Päris täpselt ei mäletagi mida ma siia kirjutada esialgu tahtsin. Täna on vaba pühapäev (thank god). Esialgne plaan oli täna solaariumi minna. Sinna ma muidugi ei jõudnud, liiga hea on lebotada. Kohutav elu raiskamine. Vaatasin oma seriaale järgi ja üritasin mingit uut huvitavat muusikat leida.
Eile oli raju õhtu Kelly juures. Tegelt pigem selline rahulik istumine. Polnud ammu istunud. Peale tööd kulus üks korralik istumine ära. 
Ostsin eile omale uue särgi ka. Pole väga triiksärgi kind of guy aga no see nii sädeles ja säras igatpidi, et ei suutnud mitte osta. 



Vot tak. Midagi tarka ja kasulikku nagu polegi öelda. Võite mulle head muusikat soovitada. Ses suhtes, et ma olen vastuvõtlik kõigele mis on hea. 

Vaatasin oma iTunes'i playde järgi top listi. Päris huvitav et majust neid kolme lugu kõige rohkem kuulanud olen :D 

1. 80 playd 

2.  74 playd 

3. 70 playd 

Väga huvitav..väga huvitav mis muga paari aastajooksul juhtunud on. Something went extremely wrong. Paar aastat tagasi oleks see list kindlasti umbes selline välja näinud:

1.  1000 playd

2. 999 playd

3. 800 playd

So yea..peace y'all. 

No comments:

Post a Comment