Monday, November 5, 2012

Snäpshot!

Mother of god..
Täna oli üle pika aja üks väga väsitavaid päevi. Käisin pangas. Avastasin, et mu pangakaardil on mu nimi vägavalesti kirjutatud.. original prankster. Käisin passipilti tegemas..õuuuudne.. väga ülbe mõrra nägu jäi.
Tööl oli kõigehullem. Täna olid meil suured bossid Leedust ja Hispaaniast kohal. See tähendas seda, et me ei tohtinud terve päev koristada poodi, vaid pidime neile perse pugema ja klientidele pinda käima. Õuuuudne. Saime koristama hakata alles seitsme aeg. Ja no 22:15 saime lahti. Mis tähendas mulle seda et ma alles üheteistkümneks jõudsin koju. Sellepärast ka mitte väga pikk jutt kuna olen meeletult väsinud. Homme jälle tööle..jeii. Ja suured bossid on majas neljapäävani nii et topelt jaix.

Ükspäev käisin muide maniküüris. Sellest ma polegi rääkind. Soovitan teile kõigile, kes te pole veel sellisest ilusalongist kuulnud nagu Bazinga ilusalng siis viimane aeg järgi uurida ja lasta ennast korda teha. Väga supper tulemus alati kõiges ja väga taskukohased hinnad. Siin mõned näited, mis mina sealt saanud olen:

Oma küüne katmine geeliga

 

Enne. Pikendused olid täiesti teist tooni kui juuksed.               Pärast. Erinevus märgatav
                         
No ja ma olen varem ka geelküüsi Bazingas paigaldanud. Nii, et soovitan teile soojalt. http://bazingailusalong.ee/ ja Facebook: http://www.facebook.com/pages/Bazinga-Ilusalong/102440439857235



No comments:

Post a Comment