Sunday, November 18, 2012

Karm

Well.. täna oli päris konti murdev tööpäev pühapäeva kohta. No kohe üldse ei tahtnud see tööpäev läbi saada. Suht creepy oli ka. Üks mees tuli poodi ja tahtis vanemale naisterahvale matusteks kleiti. Sellist musta pikavarrukatega, koservatiivset. Kui suurust küsisime võttis ta kotist välja selle naisterahva vana kleidi näidiseks. Et nii suurt. Tuli välja, et kleidiomanik ei lähe matustele vaid on maetav. Jube. Hirmus värk.
Koju oli aga niiiihea jõuda. Esimese asjana võtsin riidest lahti ja läksin sauna. Seal ma muidugi üle 10 minuti ei suutnud olla. Peale sauna sain shampat ka. Mille ma alles nüüd lõpetasin. Ma olen aeglane jooja.
Viimasel ajal on mul peas kõikund üks mõte. Oma elu lihtsamaks tegemiseks olen mõelnud pea natuke tumedamaks tagasi värvida. Mul on sitax ilus blond juuksevärv praegu ma olen täiega rahul sellega. Aga mu väljakasv on nii piin igakord. Kuna see on nii tume. Ja nii tihti ei taha ka juukseid värvida. Siis käi paar kuud ringi nii.
Olen mõelnud millegi sellise peale. Muidugi mitte nii tumedalt aga põhimõte sama. Mingisuguse ilusa pruuniga ja siis heledamad salgud/varjud


Vanessa Hudgens ja Mila Kunis näevad küll vägahead selliste juustega välja.

Mõned pildid minust läbi aegade blondide juustega:

















Mul ka Movember

Tumedate juustega on must isegi 2 korda rohkem pilte. Otsisin mõned teiejaoks välja ka! 











Votnii. Ma ei tea. Ma usun et tume sobib ka mulle. Kuna ma olen ju varem ka pruuni ja musta peaga olnud. Muidugi mulle endale meeldiks ka vb blond rohkem. Aga sellega on niipalju jamamist. Kuna mu  loomulik värv on punakas siis mu juuksed peale värvimist paar pesu on nomaalsed tuhm blondid ja kui ära kuluvad on jälle kollased selle punase pigmendi pärast. Vot tak. Head õhtut. 
Homme on suppertähtis päev. Sellest kuulete vb homme. 

No comments:

Post a Comment